Perfect Shape

Szafi reform húsvéti kalács

2019. április 17. - Perfect Shape /Ancsi

Sziasztok!

Ígértem, hogy megosztom Veletek a Szafis húsvéti kalács próbasütés eredményét.

Ma este volt időm elkészíteni. Nagyon finom lett az eredmény. Egyszerűbb, mint a mami kelesztett kalácsa. Más :-)

 

Hozzávalók:

270 gr Szafi reform fánk lisztkeverék

7 db s-es tojás

270 gr víz

2 kiskanál só

 

A hozzávalókat jól összegyúrtam, majd 5-10 percet pihentettem a tésztát, addig kibéleltem sütőpapírral egy tepsit és előmelegítettem a sütőt 180 fokra. 3 egyenlő részre osztottam a kalács tésztát és kukacokat formáztam belőle, ezután összefontam. 10 percig 180 fokon sütöttem, utána bekentem a tetejét tojással és további 20-25 percet 150 fokon. Végezzetek tűpróbát, a külseje, hamar kérges lesz. Aki szereti az édeskés húsvéti kalácsot tetszeni fog neki. És mindezt laktóz és glutén mentesen, szénhidrát csökkentett formában.

Gyors, egyszerű, finom! Még van idő húsvétig :-)

Kellemes ünnepeket kívánok Nektek, töltsetek sok osztatlan figyelemben gazdag időt a legfontosabbakkal!

Ancsiblog_kali.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectshape.blog.hu/api/trackback/id/tr9614772340
süti beállítások módosítása