Perfect Shape

Isteni mézeskalács recept

2018. november 21. - Perfect Shape /Ancsi

Sziasztok! :)

Kis segítségemmel már teszteltünk Nektek egy szuper mézeskalács receptet. Isteni finom! Nekünk már csak a díszítés van hátra. A mézet nem hagytuk ki belőle, így aki fogyni szeretne, nem csak a jelenlegi súlyát tartani, az délelőtt, mértékkel fogyassza :) Nehéz abbahagyni :)

img_1169.JPG

Hozzávalók:

(ha nem akarsz ajándékba osztogatni a fele adag is bőven elég, de én a Perfect Shape-be is viszek a vendégeimnek)

  • 1 kg zabpehely liszt (itthon daráltam, így én döntöttem el milyen finom állagú legyen)
  • 20 dkg eritrit
  • 45 dkg akácméz
  • 4 tojás
  • 25 dkg kókuszolaj
  • 1 teáskanál étkakakó
  • 1 csomag mézeskalácsfűszer (cukormentes)
  • 6 teáskanál szódabikarbóna

A mézet és a kókuszolajat összekevertem, amikor homogén lett, akkor adtam hozzá a többi hozzávalót, jól összekevertem és egy lágy tésztát kaptam. 1 napra a hűtőbe tettem (egy éjszaka is elég), másnap pedig már dolgozhattunk is vele :)

Íme a frissen kisült kalácsok egy része

img_1173.JPG

Kellemes készülődést Nektek :)

Ancsi

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectshape.blog.hu/api/trackback/id/tr4514385196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása