Perfect Shape

Alakbarát házikenyér

2018. október 17. - Perfect Shape /Ancsi

Sziasztok!

Szeretnék megosztani Veletek egy szuper házi kenyér receptet, ami 60 percen belül elkészíthető otthon, kenyérsütőgép nélkül.

Az inspirációt Marjolein Dubbers  Hormonkontroll című könyvének köszönhetem :) Zseniális könyv, aki teheti olvassa el. Ő is azt az elvet vallja, mint én, hogy mindent lehet helyettesíteni egészséges alternatívával. 

Bár jó ideje nem fogyasztok kenyeret, néha szeretném például az avokádókrémet a puffasztott rizsen kívül valami "kenyérfélére" kenni. Így született meg a képen látható finomság.

Hozzávalók:
100 gr barnarizs liszt
100 gr lenmag liszt
1 cukkini
oregánó
bazsalikom
himalája só
1/2 citrom leve
1 ek olíva olaj
4 tojás
1 kk szódabikarbóna
sütőpapír
alufólia
1 kisebb sütőformaimg_0107.JPG

A cukkinit lereszeltem,(ha van otthon tehetsz még bele aszalt paradicsomot és reszelt répát is). A liszteket összekevertem a szódabikarbónával, a fűszerekkel, a citromlével és az olíva olajjal. A tojásokat habosra vertem és összekevertem a többi hozzávalóval. A sütőformát sütőpapírral kibéleltem, belesimítottam az elkészült masszát. A tetejére egy vízszintes vonalat húztam. Közben a sütőt 180 fokra előmelegítettem. A kenyeret lefedtem alufóliával és 20 percig "hőkeveréssel" sütöttem, ezután levettem a fóliát és még 30 percig készre sütöttem. Akkor szeltem fel, amikor teljesen kihűlt. 

Jó étvágyat hozzá! :)

Ha tetszett kérlek oszd meg a barátaiddal és kövess a facebookon és az instagramon: @perfectshapealakformalas

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectshape.blog.hu/api/trackback/id/tr8614307023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása