Perfect Shape

Fogadd el magad?!

2018. április 26. - Perfect Shape /Ancsi

A közösségi médiában nagyon felkapott lett a "diétavalóság", amikor fitnesz modellek, testépítők "off szezonban" megmutatják a testüket. Hogy nem olyan szálkásak, mint verseny körülmények között. Ezzel szeretnék segíteni mindenkiben az egészséges önbizalmat és a valós testkép kialakítását. A média hatására sokan igyekeznek megfelelni ezeknek az elvárásoknak. Főleg a nők gondolják úgy, hogy mindig tökéletesen kell kinézni, szülés után 1 héttel már bikini formában lenni... Tényleg erre van szükség? Szerintem a kérdés mindig az: Neked mi okoz igazi boldogságot? Ha attól vagy boldog, hogy kockás a hasad, akkor emeld fel a segged és tegyél érte!

Számomra akkor hiteles egy edző vagy táplálkozási tanácsadó, ha aszerint él, amit hirdet. Nem hiteles ha súlyproblémákkal küzd, hiszen mi lehet a mottója? A saját testemet nem ismerem, de a Tiedet igen? Kezdd a sajátoddal! Mindig a saját házunk táján kell elkezdeni söprögetni. Én sem adtam addig tanácsot szétnyílt hasizommal kapcsolatban, amíg a sajátomat nem zártam össze. 

Jó kezdeményezésnek tartom, hogy a valós képeket osztják meg magukról a sokak által követett celebek, sokkal jobb, mintha agyonretusált fotóval más önértékelését rombolnák, de kibúvónak sem érdemes ezt használni. Mindenki maga dönt, kit tart hitelesnek. :)

Fontos az egészséges testkép kialakítása, nemcsak a lelked, hanem az egészséged miatt is. Még egyik vendégemnek sem mondta soha a párja, amikor 10-15 kg-t ledobtak, hogy drágám nekem kövéren jobban tetszettél. És a vendég sem mondta, hogy de kár, hogy már nem ég a gyomrom, nem pattanásos a bőröm, nem vizesedek.  Nem mindenki attól lesz boldog, hogy vékony. Nekem például sosem lesznek vékony lábaim, de izmosak igen. Összességében ez az, amiért megírtam Nektek a cikket: Én elfogadtam magam, de mindig bennem van a "csakazértis"! Hogy megpróbáljam a legjobbat kihozni magamból. Szerintem erre legalább akkora szükség van, mint arra hogy elfogadd magad. Hiszen így tudod kiaknázni azokat a nagyszerű lehetőségeket, amiket át kell élned! Ne mondj nemet! Ne elégedj meg az átlagossal, mert akkor leszel a legboldogabb! Ne máshoz hasonlítsd magad, csakis magadhoz, hogy TE HONNÉT INDULTÁL! Nem érdemes kibúvókat keresned :) 

Facebook: Perfect Shape Alakformáló Szalon
Instagram: @perfectshapealakformálás

img_4528.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectshape.blog.hu/api/trackback/id/tr3113872760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása