Perfect Shape

5+1 fitt és sietős ebédötlet

Azokra a napokra, amikor nincs időd főzőcskézni

2021. február 10. - Perfect Shape /Ancsi

Sziasztok!

Sokan vagyunk, akik a hétköznapi rohanásban nehezen tudjuk megoldani, hogy egészséges finomságot készítsünk magunknak. Korábban már írtam Nektek, hogy az én egyik titkom az, hogy igyekszem előre eltervezni mit eszek, a másik pedig a csomagolás/dobozolás. Ezekre a pörgős napokra hoztam Nektek 5 ebéd tippet, amik nagyon hamar elkészíthetőek, finomak, könnyen variálhatóak és egészségesek is.

Fő szempont: minél színesebb és minél több tápanyagot tartalmazó tányér :)

  1. Grillezett sajt vagy húsi
    Egy pici sült zöldség, friss saláta és savanyú káposzta vagy kovászos ubi társaságában.
    20201218_191616_2.jpg
  2. Tortilla, az örök kedvenc
    Töltve minden földi jóval, friss zöldséggel, házi joghurt öntettel, csirkemellel/tonhallal/ grill sajttal. Én teljes kiőrlésűt szoktam venni. Ha van időd, hétvégén elkészítheted a tésztáját, beteszed a fagyasztóba és frissen is ki lehet sütni.
  3. Fűszeres tofu csicseriborsókrémmel és kuszkusz vagy bulgursalátával
    A tofut is grillezni szoktam, ha ízesítetlent veszel, alaposan fűszerezd be, hogy finom íze legyen. A kuszkuszt akár édes ízekkel is keverheted, a bulgurt pedig joghurttal, paradicsom szósszal vagy idény zöldségekkel20201103_131618_2.jpg

  4. Grillezett hal zöldségekkel
    Általában tonhalat, vagy valamilyen filét választok, az pikk pakk elkészül. De volt, hogy készen vettem füstölt makrélát. Ha szeretnél hozzá plusz szénhidrátot, grillezhetsz vagy pürésíthetsz mellé zöldségeket.

  5. Tartalmas krémleves, vagy főzelék
    Pici keményítővel sűrítem a főzelékeket, a krémleveseket pedig önmagával pürésítem. A feltét tükörtojás, pirított mag, ki, mit szeret hozzá.img_20201205_154828_947.jpg

Ha tudod, hogy sűrű napod lesz, érdemes előtte este megtervezni, esetleg elkészíteni, amit szeretnél enni másnap. Remélem hasznos tippeket merítettetek a bejegyzésemből :)

Ancsi

Ha tetszett a bejegyzés, kövess a facebookon és az instagramon: @perfectshapealakformalas

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectshape.blog.hu/api/trackback/id/tr5616422672
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása