Perfect Shape

Hogyan tartsd meg a motivációdat az edzésekhez

2017. szeptember 28. - Perfect Shape /Ancsi

Mindenki kezdett már életmódváltásba, de a legtöbben az első (vagy a többedik) nehézségnél feladják. Ebben a cikkben azt szeretném megosztani Veletek, hogy mi az, amiből erőt nyerhettek. Sokan mondják, hogy nekem könnyű, mert én olyan elszánt vagyok. Igaz, az a része, hogy elszánt vagyok, de tényleg könnyű nekem? Felkelni a puha meleg ágyból, kimenni a sötétbe, a hidegbe, felkapni az edzőcipőt és elindulni futni. Elárulom: baromi nehéz. Főleg, hogy ott szuszog mellettem a szerelmem és a másik szobában édesdeden alszik a kislányom.

Így őrizd meg a kitartásod:

1. Tartsd be a magadnak tett ígéretedet!

Ha úgy döntök, hogy reggel elmegyek futni, akkor is elmegyek, ha esik az eső vagy a hó. Nem azért, hogy posztolhassam az instán. Hanem azért, hogy magamban ne kelljen csalódnom. Ha nem tartod be a magadnak tett ígéretet, csalódott leszel. Megér ennyit plusz fél óra alvás? Inkább kelj fel és légy magadra büszke!

 2. Keress motivációt!

Lehet ez egy régi ruha, amibe szeretnél beleférni, vagy egy félmaraton. Az én motivációm az edzés utáni érzés. IGEN, MA IS MEGCSINÁLTAM :) Nem hasonlítható semmihez. Nehéz elindulni? Van, hogy nagyon. De megéri? Ez nem is kérdés. A stúdiónyitás és táplálkozási tanácsadások miatt egy –két hétig hanyagoltam a futást, de még tavasszal neveztem egy futóversenyre, ami most hétvégén lesz. Már múlt héten lefutottam a 10,5 km-es távot, hogy lássam képes vagyok rá. Ez is egy motiváció :)

3. Keress olyan sportot, amit tényleg szívesen csinálsz

Ez a pont különösen fontos, hiszen amiből a szabadidődből áldozol, az csakis olyan dolog legyen, ami feltölt és energiát ad. Ne muszájból csináld.

 4. Tűzz ki kisebb célokat

A nagy célodat, oszd fel kis célokra, így nem fogod feladni, mert nem tűnik olyan elérhetetlennek.

 5. Kapcsolj ki, lassíts le, éld meg a pillanatot

Pont a múltkor beszéltünk erről a barátnőmmel, hogy mióta együtt futunk, sokkal jobban megéljük a pillanatot futás közben. Ő már csak szülés után csatlakozik hozzám újra, de a közös élményeink örökre megmaradnak :) Állj meg egy pillanatra és lásd meg a csodát! A nyáron a kacsákat a tó partján, most a gyönyörű őszi természetet, a csodálatos színeket, tavasszal az ébredő természetet, a finom illatokat. Azt, hogy milyen érzés, amikor futás közben bőrig ázol a nyári esőben, és olyan nagy hóban futsz, hogy elmerül benne a cipőd, meg kell tapasztalni. Én imádom :)

6. Keress példaképet, vagy valakit, aki motivál

Lehet az olyan személy is, akivel nem találkoztál még személyesen, csak a motiváló posztjai erőt adnak. De lehet az, akár a szomszéd lány is. Nagyon jó érzés, hogy több vendégem is mondja, hogy ha nem lennék ott és nem mondanám neki, hogy dehogynem, megcsinálod! Nyomjad, gyerünk! Akkor már feleannyinál abbahagyta volna a gyakorlatot :)

7. Keress valakit, akivel közösen tudtok edzeni

Így mindig várni fogod a közös edzést, és kisebb az esélye annak is, hogy nem indulsz el. Lemondani nem ér!

8. Légy magadra büszke, jutalmazd magad

Ez a legfontosabb pont! Minden edzés után vagy egy teljesített kicsi mérföldkő után dicsérd meg magad! Vegyél egy forró fürdőt, kezd el olvasni a kedvenc könyved, vagy tegyél bármit, amihez igazán kedved van.

 

Csodás élményekkel teli edzést és sok kitartást kívánok! Higgyétek el, megéri! Napi félóra Neked is jár, nem igaz? Hisz csak a napod 2 %-a :)

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg a barátaiddal vagy kövess a Facebookon:

https://www.facebook.com/perfectshapealakformalas/?ref=bookmarks

 

És az Instagramon:

https://www.instagram.com/perfectshapealakformalas/

1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://perfectshape.blog.hu/api/trackback/id/tr2212908842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása